Проекти

ІНТРАСИСТЕМС підвищила якість покриття мобільного зв’язку крупного банку.

ІНТРАСИСТЕМС підвищила якість покриття мобільного зв’язку крупного банку.

Рік реалізації проекту: 2020
Передумови проекту.

У 2019 році в ІНТРАСИСТЕМС надійшло звернення від одного з державних банків з проханням допомогти вирішити проблему недостатнього рівня якості покриття мобільного зв’язку всередині відділень банку по всій Україні.

Перед банком стояли 2 основні завдання. Перше – підвищити якість обслуговування клієнтів по банківським операціям, пов’язаним із мобільними пристроями. Друге – якісно підняти рівень взаємодії і комунікацій співробітників банку з клієнтами, а також поліпшити зв’язок і прискорити взаємодію персоналу банку в операційній роботі між собою на робочих місцях.

Вибір рішення та реалізація.

Детально вивчивши ситуацію і вимоги банку, фахівці ІНТРАСИСТЕМС запропонували використовувати в якості рішення обладнання Cel-Fi виробництва Nextivity. Продукти Cel-Fi – це інтелектуальні рішення операторського класу, які підтримують стандарти 3G / 4G / LTE.

З 2016р. обладнання компанії Nextivity офіційно поставляється в Україну для використання на мережах мобільних операторів України.

Далі було прийнято рішення про пілотуванні проекту в одному з відділень банку, де було встановлено обладнання, виконані всі налаштування і проведено тестування. В результаті пілота банк отримав підтвердження ефективності обраного рішення і проект стартував на початку 2020 року!

Чому Cel-Fi?

СТАБІЛЬНА ЯКІСТЬ ЗВ’ЯЗКУ

  • Збільшує зону покриття; одночасно поліпшує голос і передачу даних

ВЕЛИКА ЗОНА ПОКРИТТЯ

  • Покращення якості 3G / 4G сигналу на необхідної площі в залежності від обраного рішення

ПІДТРИМКА НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

  • 3G (UMTS2100) і 4G (LTE900 / 1800/2600) в залежності від обраного рішення

ПЕРЕВАГИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ

  • інтелектуальні алгоритми роботи і власний мобільний додаток WAVE APP дозволяють спростити установку і експлуатацію

Специфіка впровадження.

Впровадження проекту відбувалося поетапно. Банк направляв в ІНТРАСИСТЕМС через сервіс-деск заявки з інформацією про відділення, в яких потрібно поліпшити зв’язок. Банк має досить широку географію розташування відділень по всій Україні. З цієї причини для відпрацювання кожної заявки потрібно дуже оперативно планувати виїзд інженерного складу для реалізації завдань по кожній заявці. Крім цього, кожен об’єкт відділення банку через різноманітність своєї архітектури споруди, має свою індивідуальну специфіку розміщення обладнання. Тому від наших інженерів був потрібний особливий досвід, підхід і кваліфікація для здійснення якісного монтажу всього обладнання.

Результати.

На сьогодні якість покриття у відділеннях Банку істотно покращилася і зросла кількість підтверджених успішних банківських транзакцій клієнтів банку. Співробітники відділень банку позитивно відгукуються про значне поліпшення мобільного зв’язку на робочих місцях. Якісно зріс також клієнтський досвід і взаємодія з персоналом банку.

agen slot online Bandar Capsa Susun Bandar Ceme Online Terpercaya agen ion casino ionclub Slot Online idn poker sbobet casino slot online https://run3-game.net/ https://www.foreverlivingproduct.info/ https://rodina.tv/ agen slot online Bandar Capsa Susun Bandar Ceme Online Terpercaya agen ion casino ionclub Slot Online idn poker sbobet casino slot online https://run3-game.net/ https://www.foreverlivingproduct.info/ https://rodina.tv/