Новини
2020
Віддалена робота при Covid. Як тут допомагає рішення VDI?
Різноманітні ІТ-відділи по всьому світу постійно вдосконалюють свій підхід до управління десктопами для знаходження розумного балансу між комфортом роботи користувачів, безпекою і витратами на управління ІТ-інфраструктурою. Це завжди було непросто зробити на будь-якій ділянці шляху: від створення образів десктопів і автоматизації розгортання до розміщення на сервері віддалених десктопів і віртуальних додатків.
Потім з’явилася інфраструктура віртуальних десктопів (VDI) на стороні споживача, а тепер і вашої компанії потрібні віртуальні десктопи, розміщені в хмарі. Як досягти цієї мети? Згідно з дослідженням маркетингового агентства Advance Market Analytics, сукупний щорічний приріст ринку VDI-сервісів очікується на рівні 11% аж до 2025 року.
В умовах пандемії VDI може вирішити наймасштабніші корпоративні проблеми – забезпечення безпеки, підтримка і оновлення програм для співробітників по всьому світу з обмеженим числом ІТ-персоналу. Нижче перераховані класичні проблеми, з якими стикаються ІТ відділи при обслуговуванні інфраструктури персональних комп’ютерів.
- організація віддаленого доступу – виконання вимоги влади щодо переведення частини співробітників на віддалену роботу
- простої в роботі – співробітник не може виконувати свої безпосередні обов’язки під час виконання процедур по обслуговуванню ПК.
- персонал – для обслуговування ПК необхідний штат співробітників. Чим більше комп’ютерів в компанії, тим більше штат.
- програмне забезпечення, встановлене на ПК вимагає від ІТ співробітників своєчасного оновлення, налаштування, оптимізації.
- безпека – особисті дані користувачів змішуються з корпоративною інформацією.
- співробітники мають фізичний доступ до інформації, що зберігається на дисках ПК.
- застарілий парк ПК – в деяких компаніях комп’ютери не змінюються десятиліттями, швидкість роботи на таких пристроях вкрай низька.
- філіальна мережа, викликає складності з часом реагування на інциденти, якщо потрібна особиста присутність адміністратора для його вирішення, та багато іншого.
Компанія ІНТРАСИСТЕМС рекомендує розглянути найкраще рішення в даному сегменті – Citrix Virtual App and Desktop
Якщо раніше VDI був дивиною для ІТ, то зараз складно знайти велику компанію, де його немає зовсім, від реалізації віддаленого доступу до додатків або повноцінного VDI. Що повинна принести нова технологія і як вона спростить роботу користувачам і підніме на новий рівень знання адміністраторів?
- співробітник з дому підключається до свого віртуального робочого місця, де виконуються всі необхідні політики безпеки компанії.
- співробітник зі свого робочого місця в офісі, ноутбука або мобільного пристрою підключається до свого віртуального робочого місця, яке знаходиться на серверах організації.
- користувач отримує доступ тільки до дозволених адміністратором додатків. Всі користувачі компанії діляться на групи, у кожної групи є список доступних додатків.
- керівництво розуміє, скільки і яких ліцензій потрібно для роботи компанії і які співробітники використовують ці програми.
- програми налаштовуються і оновлюються централізовано адміністратором і не вимагають переривання робочого процесу співробітників.
- кожен користувач отримує доступ до виділеної віртуальної машини, запущеної на сервері. Віртуальна машина створюється і запускається автоматично. Якщо працівник не працює, то серверні ресурси не використовуються.
- всі віртуальні машини ізольовані одна від одної, тому сесії користувачів не перетинаються і не впливають один на одного.
- всі дані користувача зберігаються на серверах компанії і надійно захищені від втрати в разі збою або поломки пристрою користувача.
- з точки зору безпеки, сесію користувача можна записувати для вирішення інцидентів. Також це є гранульований підхід до доступу додатків або десктопу.
Після впровадження проекту VDI значно знижується навантаження на службу технічної підтримки, тому що не потрібно особистої присутності для вирішення інцидентів. Всі процедури уніфіковані, стандартизовані і надійні. Один адміністратор може управляти 1000 і більше робочих місць.
Саме робоче місце користувача теж змінюється і, в кінцевому підсумку, перетворюється в тонкий клієнт, пристрій, який лише транслює зображення на монітор і не може зберігати будь-яку інформацію на своїх дисках.
Користувач може підключитися до свого віртуального робочого місця VDI з будь-якого тонкого клієнта, що знаходиться в корпоративній мережі.
Масштабування кількості робочих місць або філій відбувається в рази швидше, тому що адміністратор вже має готовий золотий образ користувача. Все що потрібно – це видати пристрій (або користувач може використовувати свій) та дати доступ.
Це ще далеко не всі переваги даного рішення, адже кожний замовник індивідуальний і має свої особливості які можна вирішити за допомогою Citrix Virtual App and Desktop .
Фахівці команди ІНТРАСИСТЕМС готові зробити для Вас детальну презентацію даного рішення та провести тестування.
Замовити презентацію рішення та/або тестування:
+380 66 680 48 50
Citrix Systems, Inc. є лідируючим розробником систем віртуалізації, мережевих рішень і технологій доставки додатків. Понад 230 000 організацій по всьому світу використовують рішення від Citrix. Лінійки продуктів Citrix Delivery Center, Citrix Cloud Center (C3) і Citrix Online Services дозволяють радикально спростити організацію IT-інфраструктури компанії, пропонуючи зручні інструменти для доставки додатків будь-якому користувачеві, в будь-якому місці, за допомогою будь-якого пристрою. Клієнтами Citrix є 99% компаній, які увійшли до рейтингу Fortune, а також сотні тисяч інших організацій. У Citrix більше 10 000 партнерів, розташованих більш ніж в 100 країнах